HKB Gözü Instagram'da

28 Temmuz 2013 Pazar

Zubi Dubi - 3 Idiots (Takıntı Şarkılar-3)



3 Idiots! Türkçesi 3 Ahmak! Sadece bu film üzerine bir yazı yazabilirim. Belki de yazmalıyım lakin şimdi değil. Şimdi filmin müziği hakkında biraz konuşmak istiyorum. Eğer 3 Idiots'tın müziklerinden bahsediyorsak, "All is well" diğer bir deyişle "Al iz vel"den başlamak gerekir. Hiç şüphesiz o da çok eğlenceli ve defalarca sıkılmadan izleyip dinlenilesi lakin ben de hiç bir şekilde "Zubi Dubi" kadar etki bırakmadı. Neden mi? Bilmiyorum!
Ama bir belki bir fikrim olabilir. O da; iflah olmaz bir aşık yok pardon aşka aşık bir adam olmamdan ötürü olabilir. Hatta biraz daha ilerletip işi hep sizinle bir sırrımı paylaşıyorum. Biraz daha yaklaşın... Evet, orada dans ettiğimi hayal ediyorum. Ki ben eğilmez bükülmez ve asla eğitilemez bir vücuda sahipken... Varın gerisini siz düşünün.
Daha fazla açıklama yapmaya gerek yok, yoksa ağzımda ki baklalar birer birer dökülecek. Sadece şunu ekleyip bitiyorum. Sınav dönemleri başta olmak üzere mutsuz anlarınızda izleyip, karşısına geçip dans etmekten kurtulamayacaksınız.
İyi seyirler, iyi dinlemeler.
Turhal / Temmuz'13
HKB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder