HKB Gözü Instagram'da

27 Ağustos 2013 Salı

Ice Pond - Second Moon -Goong OST- (Takıntı Şarkılar-5)



İşte size taze taze bir Takıntı Şarkı daha. Şu aralar en çok dinlediğim şarkı. Neden mi?
Gürültüyü sevemedim bir türlü. Ne iş yapıyor olursam olayım, ki özellikle ebru, kesinlikle kulağıma hoş gelen bir şeyler dinlemek isterim. Enya ya da Yansımalar en çok tercih ettiğim gruplar.
Sözleri takip etmek yerine sözleri kendim o anda ne hissediyorsam onu yazmayı tercih ediyorum. Hal böyle olunca, Secound Moon grubunun Ice Pond yani Buz Gölü benim vazgeçilmezlerim arasına giriyor. Melodi olarak basit bir parçanın farklı aletlerle tekrarı olarak gelişse de, beni benden almaya yetiyor da artıyor. Sanki tek eksik içinde biraz Türk Klasik Müziği sazlarıymış gibi.
Çok kızıyorum kendime bazen, nota bilmediğim ya da en azından bir müzik aleti çalamadığım için.
Lakin Ice Pond'un başka bir özelliğine de değinmek istiyorum. Kore dizi ve filmlerini hep çok dolu bulmuşumdur. Neredeyse her birinden kendime takıntı şarkı çıkardığım oluyor. Ice Pond ise bana Goong yani Türkçe karşılığıyla, Düşlerimin Prensinden hediye. Diziler ya da filmlerin hikayeleri bazen müzikleri daha da anlamlı kılabiliyor. Ya da tam tersi... Söylemesi benden, karar vermek sizden...

İyi Dinlemeler

HKB
Ağustos'13
Turhal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder