HKB Gözü Instagram'da

5 Aralık 2013 Perşembe

Kör / Blind / 블라인드


Bu film yorumlarını sıcağı sıcağına yapmayınca, sonradan yapılmıyor. Ve ya aynı duyguyu yaratmıyor. Çok uzun süredir adam akıllı film izlemiyorum. İzlediğim kısıtlı zamanlarda da eskiden izleyip de mest olduklarımı tercih ediyorum. Mesela A moment to Remember'ı 12 defa izlemek gibi...
Az önce bitirdiğim film, beni onun hakkında birkaç kelime etmek konusunda beni ikna etti. Filmimizin ismi Kör, İngilizcesi Blind , Korecesi de ona oldukça yakın, ağır Kore aksağını ile blind yani bılayndı, diye okunuyor.
May 18, My Pet ve birçok filmden tanıdığımız Ha-Neul Kim karşımıza çıkarken ona yeni keşfettiğim genç yetenek Seung Ho Yoo eşlik etmekte.
Filmimizden kısaca bahsetmek gerekirse, adından anlaşılacağı gibi bir Kör'ümüz var. Evet, sulandırmayalım...
Geçirdiği kazada hem kardeşini hem de görme yetisini kaybeden Min Soo-Ah, bir trafik kazasına tanık olur. Kör bir kızın ihbarı ciddiye almayan polisin yanılacağı çok geçmeden anlaşılır ve sürükleyici olay örgüsü başlar.
Ben de istiyorum bu köpekten!
Tabi ki filmin sonunda ne olacağını anlatmayacağım ama size tavsiyem oturun izleyin. Filmin olay örgüsü ve kurgusunun kuvvetli olması yanında, kör ve körlük algısını da özenle işliyor. Filmden sonra ışığı ve gözleriniz kapatıp, arkanızda bir katilin size doğru yaklaştığını hayal edin...
Tabi filmde ki köpek bambaşka bir hikaye!
İyi Seyirler
HKB


Antalya Aralık'13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder