HKB Gözü Instagram'da

20 Mayıs 2014 Salı

Okulun Sonu Görünürken

Fransa 2012


Öğrencilik hayatımın son haftasında bildiri sunmak üzere İzmir Ege Üniversitesine gidiyorum. Bugün cübbelerimizi gördüm. Son hiç bu kadar görünmemişti. Yakın arkadaşlarım büyüklerim hocalarım ne yapmak istediğimi biliyorlar. Bu yıl maalesef onu elde edip olup mezuniyetimi taçlandıramamış olsam da son 6 yıl için de çok şey öğrendim. Harika bir öğrenci değildim. Ama yine de çok şey öğrendim. Bu muhtemelen de bir başlangıç, öğrenmeye devam! Dolu dolu 6 yıl geçirdim. Antalya'ya aşık oldum. Arkadaşlar edindim. Arkadaşlar kaybettim. Hatalar yaptım öğrendim ağladım sonra tekrar yapınca bedelini öğrendim. Her gün yeni bir "bene" uyandım. Yeni tatlar yeni yerler yeni diller yepyeni kültürler benim tutkum oldu. İçinde biraz Ebru da oldu. Ama ben hep koşmaya çalıştım. Bazen düştüm dostlar kaldırdı. Bazen kafam karıştı bilemedim şaşırdım yolumu, sevenler düzeltti. Hayatımın en unutulmaz anları böyle geçti gitti. Ve şimdi bir bilinmeze adım atarken aklımda yeni sorular, yeni yolculuklar...

Aslında hepsi alınan nefes verilen nefesler içerisinde yaşanan sevgiler. Sizi çok seviyorum sevdiklerim!

HKB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder