HKB Gözü Instagram'da

9 Mart 2013 Cumartesi

Sadece Şems'e...





Yazmasam delirecektim

diyor Sait Faik Abasıyanık.

Yazmalıyım çünkü geriye insandan bu dünyada bir tek yazgılar kalıyor.

Lider olmak kendine hakim olmaktır. Ben lider olmak istemiyorum. Sadece şu bedenin efendisi olmak istiyorum. Dünyada başarılması zor olan aslında budur. Kendime dönmek, insanı anlamak yapılacak birinci iş olmalıdır benim için. Aklımı toplamam lazım başarı için adımlarımı belirlemeliyim. Madem sığamıyorsa bu yürek bu bedene bedelini ödemeli. Bu yolda acı, heyecan, yorgunluk ve nihayetinde bir şeyleri başarmanın verdiği mutluluk benim yegâne dostlarım olacak şüphesiz. Herkes anlayamaz seni, zaten bunu da bekleyemezsin. Birileri Mevlana olur eser geçer birileri isimsiz gider.Anlıyorsun beni değil mi? 
Ve sen; sen şems! Neler yapıyorsun bu aralar? Hadi anlat bana...


Mayıs 2009
Antalya
HKB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder